OT: DVB T2, RPi

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Listopad 30 16:32:31 CET 2019

Pokud jde o záznam, myslím, že nemáte pravdu. Zkoušel jsem 3 různé STB a
všechny vytvářely soubory typu .ts, které otevře většina střihacích
programů a z jednoduchých a zdarma např. Avidemux. Dokonce flash z
jednoho přehraje druhý, pouze se to nechová jako záznam televizního
pořadu, ale jako multimediální soubor.

Martin Záruba