[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 30 14:39:37 CET 2019

Dne 30.11.2019 v 9:31 Zdenek napsal(a):
> Další balík China Post je podle trackingu už 3 týdny v letadle z Číny, ale taky může ležet na pobočce, aniž by to oznámili...

To jsme se volně přesunuli od DHL k české poště.
Ta podle mého názoru usiluje o své zrušení.

Stalo se mi, že mi poslali z Koreje zásilku (s trackingem) a pošťákovi
se k nám nechtělo, tak zásilka 30 dní ležela na poště a pak jí vrátili s
tím, že jsem si jí nevyzvedl (žádná výzva, žádná zpráva pro mne).
Když mi Korejec psal, proč jsem si zásilku nevyzvedl, tak jsem se ptal
na poště WTF a hádejte co jsem se dozvěděl?
Ano, přesně tak, mají malé platy a málo zaměstnanců a navíc, stěžovat si
může jen odesílatel.

Tak doufám, že už jí brzo zavřou pro neschopnost. Čím dál víc států už
nedoručuje s českou poštou. Třeba z Rakouska doručuje pohledy InTime.