Re: OT: přeinstalace windows

Čtvrtek Listopad 28 13:51:44 CET 2019

Dobrý den,
taky budu přeinstalovávat sedmičky, doufám že mi to půjde. Počítač jsem
koupil ještě s nainstalovanýma Vistama. K tomu jsem dostal krabičku s W7
home premium s licenčním číslem, ale je tam napsáno, že  je to upgrade
určený pro Visty. Doufám tedy, že je to plnohodnotná instalace (tvrdili
mi že jo) a že to přeinstalovat půjde. Počítač je desktop, je příšerně
pomalý při zapínání (pak už jde dobře). Mám tady připravený SSD disk že
ho tam připojím a při té příležitosti to chci vyčistit - přeinstalovat.
W10 tam nechci, mám tam nějaké staré 16 bit programy a ty už na w10
nepustím :-( To už mám druhý "historický" počítač. Na jednom mám win95 +
dos, kdyby bylo ještě potřeba :-)
Anděl