OT: přeinstalace windows

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Listopad 28 13:10:36 CET 2019

Dobrý den

Taky mám na pracovním noťasu v dualbootu Linux s W7 kvůli tomu,
že potřebuji docela dost starších programů pro měřicí přístroje a další
železo, které na W10 nespustím. Jo, nejsou nejnovější, ale kvůli
obslužnému SW z nich šrot za pár milionů neudělám. Na kancelářském
stroji mám W10 a nemohu tvrdit, že jásám. Naštěstí všude jinde se bez
nich obejdu.

Zeman