Re: OT: přeinstalace windows

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Listopad 28 10:39:16 CET 2019

Dobrý den,

Podle mě už další kurvítka neposílají. Už ty Win7 zabrzdili dost předtím.
Asi před 14ti dny jsem přeinstaloval Win7 na Win10 na mém "přenosném"
notebooku, který používám jenom občas, a není na něm skoro nic
nainstalované navíc. Jenom Libre Office, a pár dalších programů. Takže
jsem notebook smazal, udělal čistou instalaci, a docela jsem se divil,
jak se všechno s těma Win10 najednou zrychlilo. :-(

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /