Re: OT: přeinstalace windows

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Listopad 28 10:29:58 CET 2019

Nejsem odborník, ale v tomto případě jsem několikrát volil čistou instalaci. Špatné zkušenosti z minula ... Nicméně včera jsem nadskočil, když jsem po dlouhé době nabootoval W7 a systém nainstaloval tři aktualizace. Je to enterprise edition, tak se možná ještě trochu snaží. Nebo že by kurvítka, abych konečně upgradoval?

Zeman

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.