instalacia Linux

Středa Listopad 27 17:38:08 CET 2019

Je ale nejaky rozdil, jestli mam napr. 4GB RAM + 4GB SWAP nebo 8GB RAM
bez SWAP? Tedy krome zpomaleni ve druhe fazi vyzrani pameti? Jeste
pamatuju stary Win386 a asi i novejsi, jak se to pri nedostatku pameti
roky hrabalo na disku a stejne nakonec pomohlo jen vytrhnuti ze zasuvky
:-D Ale dovedu si predstavit, ze ma modernejsi OS nejakou strategii
nechat si rezervu v RAM pro systemove ucely, ale cekal bych, ze to bude
i bez SWAP oblasti.