ENGINEER SS-02 Re: jak osetrit kov, aby se nechytal cin ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 26 22:13:18 CET 2019

Taky mám nějakou historickou odsávačku bez korýtka, ale vyhýbám se jí z
dálky (mám i jinou s korýtkem).
Je to tak o oko, případně při práci pod lupou o tu lupu.
Když je člověk soustředěný na práci, jednou rukou drží desku, další
rukou páječku, třetí rukou odsávačku a čtvrtou rukou tahá součástku, tak
snadno zapomene na ostražitost při stisknutí knoflíku na odsávačce.

PL