ENGINEER SS-02 Re: jak osetrit kov, aby se nechytal cin ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 26 21:42:34 CET 2019

Taky jsem tam vždycky vrtal. Ale jen jednu. Dokonce se do toho dala nabrat
voda a na někoho stříknout:-)

A ještě jsem o pár závitů zkracoval pružinu. Pak už to z tesláckých desek
trhalo prokovy:-) Ale cílem byla těžba součástek, tak to nevadilo.

A vlastně úplně první tuning vždycky byl ulomení korýtka, aby se to snadno
natahovalo o stůl. Zjevné + toho SS02 je, že korýtko nemá. Mnohé "moderní"
odsávačky ho mají až moc integrované, že se ho nedá hezky zbavit.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
Já mám tedy klasickou hliníkovou starou:
https://www.elektro-svestka.cz/Photos/400x300/269002100/odsavacka-cinu-kovova.jpg

Ta moje tedy má navlečenej silikon na hrotu, taky má v hrotu ten drátek.
Navíc jsem na ní provedl "turbo tůning" a nahoře jsem do těla vyvrtal
dvě dírky, takže vzduch za pístem může rychleji ven. Tím se zrychlilo
sání a je to mnohem lepší.
Občas jí dám cucnout něčeho mastného a je spokojená.