jak osetrit kov, aby se nechytal cin ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 26 14:37:49 CET 2019

ta rychlost odsavani muze byt duleztity faktor pro to odsavani.
mam pripraveny tuning zadniho vicka/plisku, misto patvaru co tam je, za
koleckou s otvory, kde ten uzitecny pomer dira/vicko bude podstatne
vetsi. ona se ta filtrovaci cast celkem blbe vyndava, tak na to kazdej
kasle a pak je to zalepeny.
dik za upozorneni, ze problem muze byt jinde.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín