ENGINEER SS-02 Re: jak osetrit kov, aby se nechytal cin ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 26 14:30:37 CET 2019

No vidite to me nenapadlo :-). Tato má vysouvaci trn, který je o chlup
delší než je délka trubičky (záleží jak si ji ustrihnete) takže se cin
nehromadí tolik uvnitr a nemusí se tak často čistit.