ENGINEER SS-02 Re: jak osetrit kov, aby se nechytal cin ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 26 14:23:19 CET 2019

Fuj:-)
Nasávání bych raději přenechal čemukoli neživému.

PH

From: Glajc Pavel
A vůbec nejjednoduší je umístit hadičku do úst.

Odesilatel: Pavel Hudecek (edizon na seznam.cz)
Vlastně jsem nikdy nepochopil, jak někdo může používat ruční odsávačku a nemít na ní nasazenou hadičku:-)

From: Michal Grunt
Není to odpověď na otázku, ale třeba to bude pro někoho užitečné.

Mám tuto ruční odsavacku a nemohu si ji vynachválit. Pravda nestojí pár korun.

https://www.tme.eu/cz/details/fut.ss-02/pajeci-odsavacky/engineer/ss-02/

To co z ní dělá dobrou odsavacku je silikonova trubička na hrotu, která při odsávání utesni okolí a odsava se s ní daleko lépe než s těmi, které mají tuhý hrot.