Re: Kicad - pár dotazů

Neděle Listopad 24 20:53:18 CET 2019

Nejmenuje se to neco pro navedeni vrtaku dira? ;-)

Ja jsem narazil na jiny problem, spojeni treba dvou ruznych zemi v
jednom miste - jak na to? Pouzival jsem soucastku, co mela mezi 2 piny
dokreslenou plochu medi, kicad trosku protestoval ale ne moc. V
poslednich verzich to ale uz dela myslim vetsi problemy, brani se to
pripojeni, rozliti medi, nemluve o DRC.

> [...]
> nechci. Jeden z důvodů, proč mi vadí ten původní způsob je i ten, že
> "odhání" rozlité plochy - tohle by ale vedlo ke kompletnímu zalití
> obou konců a vlastně celé cesty co pak následuje.
>
> Ale nápad udělat tam něco, co by pomohlo při stabilizaci vrtáku, nebo
> jiného dělícího nástroje, se mi líbí.
>
> PH
>
> -----Původní zpráva----- From: Jindrich Fucik
> Pro zajímavost - v listopadovém amáru jsem prezentoval propojky
> "odvrtávací", mají trochu čistější výsledek než škrábací.
>
> BTW: v Eagle se těch errorů zbavím tak, že ve schématu tu propojku

>>> image
>>> 2. Zatímco sběrnice v rámci listu se může jmenovat jakkoli, obsahovat