Re: Kicad - pár dotazů

Neděle Listopad 24 12:03:24 CET 2019

Tak urcite je lepsi, kdyz shori plosnak na definovanem miste, nez kdyz
vyhori pulka plochy desky... Ale asi je to fakt spis pro veci, u kterych
se nepredpoklada opravitelnost, spis, aby to vyhorelo nejak definovane.
Jeste bych teda kolem te propojky udelal NPTH diry, aby se to lokalne
lepe ohralo a odparilo ;-)