Re[2]: Kicad - pár dotazů

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Listopad 24 10:06:01 CET 2019

Takhle jsou dělaný pojistky v elektronických předřadnících pro zářivky.
Někdy to podle toho vypadá, ale na druhou stranu,  je jasně vidět závada.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Miroslav Šinko (sinkomiro na gmail.com)
Datum: 24.11.2019 01:41
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: Kicad - pár dotazů

Dakujem za ukazku. O takomto rieseni "poistky" som este nepocul. Taka
"poistka" sa snad ani neda spocitat s rozumnou toleranciou pre hlavne
vlastnosti, ktore ma poistka splnat. Doba sa vracia. Pripomina mi to
stare "dobre riesenia" nahrady vypalenych poistiek medenymi drotikmi z
lanka (licny), kde sa tiez nebral ohlad na  "bezvyznamne" vlastnosti,
ako prudova zatazitelnost, rychlost prepalenia. Hlavne, aby sla
elektrika :)
V pripade tychto vtipnych utvarov na DPS snad ide o katovani kostu a
kurvitka v jednom...

miro