Re: wifi zásuvka

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Listopad 20 08:33:55 CET 2019

Dobrý den všem,
četl jsem všechny příspěvky ale odpovím na tento původní.
Před časem jsme rušili provozovnu v Praze na Budějovické a já měl do ní
připravené GSM ovládání pro topení.
Kupoval jsem ho osobně v Bauhausu za cca 2700 Kč. Od té doby zde leží v
krabici. Už jej nepotřebujeme.
Jedná se o nepoužité zařízení a i s teplotním čidlem
https://www.elektrobock.cz/gsm-zasuvka/p256
Prodám za 1500 ať si někdo udělá před vánoci radost a k tomu ještě mohu
dodat 2x topení, prodával to LIDL, s LCD displejem a dálkovým ovládáním.
Cenu bych rád za GSM 1500 Kč a za topení 500 Kč za ks.
Bydlím nad přípojkovou místností v paneláku a tak mám podlahové vytápění
grátis :-D
Hezký den všem,
J. Polívka