naklonování disku pomocí bitové zálohy..

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 19 12:38:28 CET 2019

Potřebuji poradit...
Mám jednoho člověka na telefonu, chtěl vyměnit 120GB klasický plotnový disk
za SATA 250GB.
Dokázal z původního disku přímo ve W10 udělat bitovou kopii na další SATa
disk v PC.
A pak udělal obnovení z bitové kopie na nový SSD.
Vše funguje, ale nový disk SATA vidí ve W10 jen 128GB. Ve správci počítače,
správě disků   zkoušel rozšíření toho systémového disku, ale asi to nejde
právě proto  když je na tom ten  systém.
Dá se nějakým jiným způsobem přímo ve W10 naklonovat disk tak , aby to
využilo celou velikost nového disku? Bez dalších externích nástrojů?
Dohodli jsme se, že mi pošle tu bitovou kopii a SSD a já mu to udělám, ale
to je zas týden, pošta, atd.. tak mě napadlo, jestli to neumí samy W10. Moc
je neznám, jsem jen uživ.
Na to  PC se nedá nic instalovat... jiné PC také nemá - jinak by to
samozřejmě byla brnkačka.