Poptavka po praci

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Listopad 16 17:14:20 CET 2019

Nevím jak ostatním, ale mně posledních pár dní chodí mailem spoustu "lákavých" nabídek práce. Prostě se jim líbil můj životopis, který jsem ale nikde nezveřejnil, a nabízí mi blíže neurčenou práci s platem do 8000€/měs. Stačí jen kliknout na odkaz a dozvím se víc. :-)
Všechno to vypadá hrozně "věrohodně". Včetně té anonymní adresy, ze které to chodí. Až se divím, že by na to mohl někdo skočit. Na druhou stranu text je už psán docela dobrou češtinou.

Nevíte někdo, jaké překvapení se skrývá na těch odkazovaných stránkách?
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Libor
Sent: Saturday, November 16, 2019 11:13 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Poptavka po praci

Ono se to dalo asi čekat, jelikož nejsou lidi, natož alespoň trochu
technicky zdatní, nazaměstnanost je na nule (těch pár procent jsou lidi
nezaměstnatelní, případně v přechodu mezi zaměstnáním) v Praze to bude
platit dvojnásob.

Taky jsem nedávno měnil zaměstnavatele a vystavil jsem se na
zivotopisy.cz (je i spousta dalších serverů) druhý den jsem měl spoustu
nabídek, takže jsem si mohl vybírat a asi vybral dobře.

Pokud by se nepodařilo odstranit "třecí plochy" tak to určitě
vyzkoušejte... můžete i nezávisle, jelikož Vás to k ničemu nezavazuje

Vsadím boty že doma nezůstanete :-)

Libor