Poptavka po praci

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Listopad 16 11:13:29 CET 2019

Ono se to dalo asi čekat, jelikož nejsou lidi, natož alespoň trochu
technicky zdatní, nazaměstnanost je na nule (těch pár procent jsou lidi
nezaměstnatelní, případně v přechodu mezi zaměstnáním) v Praze to bude
platit dvojnásob.

Taky jsem nedávno měnil zaměstnavatele a vystavil jsem se na
zivotopisy.cz (je i spousta dalších serverů) druhý den jsem měl spoustu
nabídek, takže jsem si mohl vybírat a asi vybral dobře.

Pokud by se nepodařilo odstranit "třecí plochy" tak to určitě
vyzkoušejte... můžete i nezávisle, jelikož Vás to k ničemu nezavazuje

Vsadím boty že doma nezůstanete :-)

Libor