Re: Klávesy pro dìti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 15 10:46:24 CET 2019

[preopsielam]

Dobry den,

chcel som len poznamenat, ze ked pouzijete sirku klavesu 2,54cm, na
oktavu ich potrebujete 8 + nejake poltony povedzme 4, mate 12
klaves... 12x2,54 x2(musite aj spatny vodic) =61cm. To su len dva
spoje, takze treba este co to priratat takze odhadom na octavu mate
cca. 1m vyleptaneho vodica. Ak si este spomeniete na prednasky
p.Zahlavu na niektorej z tych akcii co v CZ robite okolo navrhu PCB,
tak zacnete byt uz kdesi v rade 10uH... Ja viem, ze rychla analyza
prvku (j omega L) + R, tak ako ju robite Vy, je dobra na rychlu
analyzu, ale v realite tu L mate na kHz, tak isto ako na MHz. A ked
pouzijete odpory v rade 100k ci 1M, tak to zase potrebujete
vysokoimpedancne vstupy v tych dalsich obvodoch. Takze to ma tiez
svoje uskalia. Ale ked sa tu uz hrame na robenie hitech elektroniky v
kruzku pre deti v Prahe, tak preco to nespomenut...?! Mimochodom, toto
je zrovna vec, ktora sa da pouzit rovnako na hudobnom konzervatoriu,
matfyze ci elektofakulte. A zopar dalsich skol sa este najde.

A.