Re: Klávesy pro dìti

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 14 22:19:15 CET 2019

Tak nějak předpokládám, že když jsou hodnoty R v řádu kolem 100k, bude
indukčnost spoje ležícího nad zemní plochou i na pár dm zanedbatelná. Trochu
mi to dělalo starosti z hlediska rušení, takže jsem taky uvažoval o
možnosti, že by všechny R byly snížené o nějaký velký kus a ten byl až těsně
u IO. Na druhou stranu, právě na základě shlédnutých konstrukcí, kde si s
těmito problémy autoři starosti zjevně nedělaly a přesto jsou reference na
kvalitu výsledku dobré, si říkám, zda to není zbytečné:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jan Waclawek

[preposielam]

rad by som sa chcel spytat, ci sa Vasim konstatovanim

"A hlavní nedoøešený problém je minimální rozumná vzdálenost mezi klávesami,
tam je zatím 0 odpovìdí."

pytate na indukcnost vodica 0,2mm vyleptaneho na plosaku s tuctovou
technologiou medzi uzlami dvoch tlacitok a odporov tak aby to bol
stale este stale dobry RC-clen?

Viete, mne to pride asi ako konstatotovanie jedneho hw-listovnika na
davnejsej hw-listovici ohladom kondenzatora ku 555... Ono to aj tak
nebude chodit dobre, ten kondik ma po kazde iny zvod.

Z nejakeho dovodu pri tom obvode Tesla ten laditelny 1MHz oscilator len uz
bude.