Re: UPSka pro motorický rozvaděč

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Čtvrtek Listopad 14 14:57:56 CET 2019

ATS (Automatic Transfer Switch) před UPS zapojené jedním vstupem do sítě
a druhým za generátor by řešením nebylo?
Jsou i varianty s monitoringem se seriovým portem i IP/eth, hezké pro
reporting/logování/dokládání Zákazníkovi událostí na napájení..

jD