Re: Klávesy pro diti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 12 10:47:17 CET 2019

>Já jsem si říkal, proč R3 není také poloviční protože půltón.

Priznam sa, ze to, ze je to myslene ako diatonicka stupnica, mi na zaciatku
vobec nenapadlo, takze som dal do tabulky jednoducho mocniny 2^1/12 a
cudoval som sa, ze to je ujdene cele hned od zaciatku... :zahanbeny
smajlik:

Som si to objednal, schvalne si to postavim tak ako to pride, zaujima ma
to, ako to znie takto velmi ujdene.

Inak pre dalekovychodniara by malo byt relativne trivialne tam dat vcelku
spravnu sadu odporov, chapem, ze sa tym zozloziti skladanie a mozno to
znizi pocet zaujemcov...

wek