RE: průchodka vs SMA konektor

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Listopad 11 12:40:58 CET 2019

Napadá mě použít tlustší kabel pokud je to možné. Pak by možná průchodka
kterou projde SMA kabel utěsnila ?

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Radek Koutský
Sent: Monday, November 11, 2019 12:09 PM
To: 'HW-news'
Subject: průchodka vs SMA konektor

Zdravím,

Řeším takový problém, jak dostat 90° SMA konektor z externí antény do modulu
do krabičky přes kabelovou stahovací průchodku.

Narazil jsem na problém, že je průchodka buď malá, tedy neprostrčím SMA
konektor, ale vyhovuje pro průchod kabelu RG174 a nebo je příliš velká na
to, aby utáhla RG174 kabel, ale protáhnu tím SMA konektor.

Potřebuji, aby to bylo demontovatelné, ale zároveň vodotěsné. Existuje
nějaký produkt, kterým to lze vyřešit?

Díky

RK