Re: Řídící systém pro vytápění Siemens - připojení vlastního termostatu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Listopad 10 09:28:23 CET 2019

Mám dva topné okruhy, s regulátorem AVS, radiátorové rele je připojeno
přímo do kotle BAXI, který si s tím
regulátorem AVS povídá po té jejich sběrnici.  ,
Podlahovka je tak jak píšete H2 -M na konektoru n.
V návodu se píše, že je to buď digitální vstup 12V nebo analogový 0 - 10V.
Nastavuje se to v programovacím menu kotle BAXI.
Je to složité, ten můj kotel má 6000 programovacích řádků a je k tomu
tlustý manuál.  Základní nastavení mi provedl servisák,
parametry topení jsem celou první zimu ladil.  Teď už na to nesahám, takže
postupně zapomínám podrobnosti.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

so 9. 11. 2019 v 21:39 odesílatel Ondřej Pavelka <opavelka na gmail.com>