Re: Klávesy pro děti

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 9 01:24:06 CET 2019

A právě i s tím neladěním mi to přijde super, že se dá ukázat, jak se věci spočítají a ono to rovnou funguje jak má. Nejlepší by bylo ještě před tím přinést nějaký ten historický exemlář se zvonkovými tlačítky, co se sice nepočítá, ale ladí a ladí a stejně to není k použití:-)

Ani s tím procesorem by to zas tak černé nebylo, protože by zas věděli co programují. Jenže to by přicházelo v úvahu u pokročilých. Ale ti chtějí nabíjecí trafopáječku s regulací teploty.

PH

From: Jan Kuba
Přesně tak, viděl bych to úplně stejně!  Buď to bude demonstrovat nějakou funkci el. obvodu, nebo to bude černá skříňka s mikroprocesorem, která perfektně ladí, ale po el. stránce černá díra.
Aby to splnilo oboje, bude to složitější  a podle mě pro děti, které se primárně zabývají elektronikou i zbytečné...