Re[2]: Klávesy pro děti

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Listopad 8 17:26:52 CET 2019

Ladění bych svěřil mobilu, spousta krásných jednoduchých aplikací. Namátkou gstrings.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Šerých Jakub (Serych na panska.cz)
Datum: 08.11.2019 17:09
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: RE: Klávesy pro děti

No myslím, že kdyby se odpor rozdělil na větší pevnou část a dostatečně malou dolaďovací, stačil by i obyčejný trimr, nemmusel by být víceotáčkový.
A co se týká hudebního hluchu laditelů, je-li to technický kroužek, dají se na tom přeci krásně ukázat různé způsoby takového ladění (čítačem podle vypočtených kmitočtů, záznějema podle nějakého přesnějšího nástroje, ať už poslouchanýma nebo třeba zobrazenýma na osciloskopu atd. atd.)

Jakub Šerých