Re: Klávesy pro děti

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Listopad 8 16:40:43 CET 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 8. 11. 2019 15:51:11
Předmět: Re: Klávesy pro děti

> Já to vymyslel sám, ale to je jedno:-)

Lidi rádi opakují chyby :)
(klasický příklad je manželství)

> Byl ten problém pekelného zvuku jen v nesedících tónech, nebo ještě něco?

Tam byl seznam problémů tak velký, že to nestálo za řeč. Už jenom volba tlačítka. Zvonkové tlačítko mění svůj odpor řádově podle síli stisku, nehledě na to, že ani stisknout nejde. Potom takové ty běžné záchvěvy a šumy. Prostě něco strašného.

Jediné užitečné bylo, že se to dalo postavit pomocí prkýnka a rezavého hřebíku a pak se několik večerů člověk mohl pokoušet to naladit. A pak to zase zahodil.

Klidně tam dej ty trimry, ukážeš dětem, jak se dá ladit frekvence na osciloskopu, nebo s nějakou jednoduchou ladičkou.