Re: Klávesy pro děti

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Listopad 8 16:18:44 CET 2019

Zdravím,

takový nápad, pokud by stačilo, aby klávesy byly jednohlasé:

Základem by byl dělič s několika 74193.  Na jejich vstupy, které udávají
dělicí poměr, by byly připojeny výstupy paralelní ROM paměti. Tlačítka pak
připojená na adresové vodiče paměti. Případně místo paměti pole diod.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com