Re[2]: Klávesy pro děti

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Listopad 8 16:01:20 CET 2019

Já bych asi dětem ukázal tu hromadu čítačů, je z toho jasnej princip, při ceně základní bižuterie by to snad nemusela být taková darda. Osobně jsem tyto varhany stavěl, umí to spoustu věcí. Základní schéma bylo modré AR. Taky existuje brouk, který umí 12 tonů základní oktávy, jen nevím jestli se ještě dělá.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Pavel Hudecek (edizon na seznam.cz)
Datum: 08.11.2019 15:51
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: Klávesy pro děti

Já to vymyslel sám, ale to je jedno:-)

Ale přesně takové praktické věci mě zajímají.

Předpokládám, že v době uvedené knížky nebylo možné běžně sehnat požadované
hodnoty 0,1% odporů a podobně na tom byl běžnému smrtelníkovi dostupný
sortiment stabilních kondíků.

Byl ten problém pekelného zvuku jen v nesedících tónech, nebo ještě něco?

PH