Re: Klávesy pro děti

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 8 15:50:44 CET 2019

Já to vymyslel sám, ale to je jedno:-)

Ale přesně takové praktické věci mě zajímají.

Předpokládám, že v době uvedené knížky nebylo možné běžně sehnat požadované
hodnoty 0,1% odporů a podobně na tom byl běžnému smrtelníkovi dostupný
sortiment stabilních kondíků.

Byl ten problém pekelného zvuku jen v nesedících tónech, nebo ještě něco?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jindrich Fucik
Tak z tohoto jsem už vyrostl. Dcera má sluch (na rozdíl ode mne) a pokud se
jí dostane do ruky něco takového, tak to dost rychle zahodí.

A tohle bude pekelně plavat už jenom se změnou teploty.

Nebylo by lepší těm dětem ukázat něco jak se to dělá a ne jak se to nemá
dělat?

Tohle je schéma, která vyšlo v knížce "od kristalky" jako napsosto skvělé
piáno ze zvonkových tlačítek. naprosto pekelný zvuk.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Tomu bych se rád vyhnul. Jednak je to podstatně dražší, ale hlavně to
vyžaduje kvalitní hudební sluch laditele:-)