Re: schéma řídící desky plynového kotle Protherm Tiger Condens

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Listopad 7 23:37:08 CET 2019

Dobrý večer,

včera než to celé kleklo jsem kondenzátory jen orientačně zkontroloval
ESR testerem. Vše se zdálo v pořádku. Pak jsem připojil náhradní zdroj,
abych vůbec zatopil. Nicméně dnes jsem i další kondenzátory vytáhl z
desky a jeden měl po té už ESR 10 Ohmů a při opakovaných měřeních
postupně vzrostl až na 60. Ostatní byly v řádu desítek mOhm dle
velikosti a kapacity.
Zítra očekávám zásilku s ICE3A2565, tak snad tam už jiný problém nebude.

Problém s expanzní nádrží TUV je v úniku vzduchu z měchu. U první úplně
praskl. Nyní z něj vzduch uniká postupně. Možná to až tak neobvyklé
není, ale 2 měsíce se mi zdá opravdu málo.

EH