OT: MECH: rozsireni/dolicovani trubky na saxofonu ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 5 12:20:51 CET 2019

cin jako takovej je prej mekej na oder pri nastrkavani a otaceni.
ale necim to pokovit by snad slo, ale jake sily a ceho je mozne
dosahnout v domacich podminkach ? a asi elektrolyzou ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín