OT: MECH: rozsireni/dolicovani trubky na saxofonu ?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Listopad 5 10:29:23 CET 2019

Určitě by to šlo řešit po strojařské linii (napadá mě třeba nalisování
nějakého pouzdra na ten druhý díl, vyrobení roztahovacího trnu nebo
omotání kovovou planžetou (dají se koupit už od 0.005 mm)), ale obávám
se, že by se tam tím mohl zanést jiný problém. Možná by asi fakt byl
nejlepší nějaký opravář hudebních nástrojů :-)

Aleš Procháska