Resuscitace gramofonu

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Úterý Listopad 5 10:48:35 CET 2019

Z čiré rozmařilosti jsem se kdysi rozhodl, že když už tak už a postavil jsem si Actidamp IV. Složitý jak mlátička, s PCB jsem si docela vyhrál no a funguje to...
Jestli si chcete pohrát, tak v příloze máte schéma a PCB pro Eagle. Stavěl jsem ho podle ARA 6/94 a to už jsem stihl dát do sběru ale snad se někde na netu najde, stejně tak jako zdůvodnění složitosti zapojení. Já se svým sluchem tam nějaké super parametry nejsem schopen poznat, hraju si normální vinyly na normální MM přenoskové vložce polské výroby. Jak říkám, byla to čirá rozmařilost.
Omlouvám se za velikost příloh, schéma jsem musel převést do GIFu protože původní mělo kolem 300kB a nevlezl jsem se do limitu konference.

Zdravím
Ladislav Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Tuesday, November 05, 2019 10:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: Resuscitace gramofonu

Děkuji za schéma. Asi dám přednost Actidampu MK2 (PCB někdo nabízí na
Aukru a Bazoši). Ale chci se ještě zeptat. Jako koncák bych asi
postavil PA03. Místo LM4780 bych dal 2x LM3886 což by mělo být to
samé. A dávat tam čínský modul s LM3886 se mi moc nechce.
http://web.archive.org/web/20060311085150/http://czechaudio.com/Projects/PA03/PA03_EN.htm
Tím pádem budu muset vyrobit nový plošný spoj a ještě ho trochu
přizpůsobit, aby se to tam vešlo (na výšku tam není moc místa), LMka
na kraj, napájení vpravo, vstupy vlevo atd. Jaká je zásada navrhování
plošného spoje pro audio? Země tam jsou dvě, napájejích větví
několik... Deska bude dvouvrstvá (oboustraná). Děkuji.

MG

po 4. 11. 2019 v 12:06 odesílatel Vláďa Anděl