regulace podlahoveho topeni, bezdratovy, centralni system, napad / realizace ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Listopad 2 20:27:49 CET 2019

dobry den.
potreboval, chtel bych, predelat nedodelanou regulaci podlahoveho
topeni. protoze se jedna o podlahovku foliovou, na dreve, primo pod
krytinou, neni moc moznosti na stavebni upravy.
aktualne mam termostat a vyvedene cidlo primo na "kobercove" liste u
podlahy. reguluje se jen podlahovka a vzhledem k zatepleni to staci.
podlaha a vzduch ma skoro stejne, ve velkych mrazech trochu na podlaze
pridam.
jenze tohle nemam vsude. v jednom miste je cislo na kabliku pod
"tezitkem" na podlaze a funguje to fajn.
predstava je nasledovna:
1. minimalni varianta
- cidlo pod tezitkem bezdartove a k tomu termostat na liste u podlahy,
vsude samostatne.
2. slozitejsi varianta
- - cidlo pod tezitkem bezdartove a k tomu silovy spinac na liste u
podlahy + termostat bezdrat na stene. vse samostatne.
3. centralni system
- samostatna bezdratova cidla s tezitkama, silove spinace, termostaty, +
nekde centralni system dostupny s pc na nastaveni a sledovani.
muze to byt i stavebnice.
jen se mi nechce tahat draty a uz vubec lezt do podlahy :-).
pujde z baterek ukocirovat stado arduin nebo neceho podobneho ?
je to jen namet, zatim to topi, ale mozna zmena by se hodila.
jo, nemusi to byt zadarmo, za jistou si klidne priplatim.
hezky vecer.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.