RTC tolerance krystalu

Sobota Listopad 2 16:29:11 CET 2019

Ale tak lehce jsem to procetl, myslim, ze uplne spatne to udelane neni,
prekvapilo mne jen to rozdelovani zemnich ploch a opicarny s prokovy
dokola, u 32kHz - to jsem snad jeste nikde v realu nevidel (a ani napr.
na nucleo a discovery kitech) tak to asi tak horky nebude.
Tady u toho MCU zda se kmita zrovna celkem ochotne, nevadi mu prst na
plockach ani pripojena sonda, ted je ta real odchylka kolem -20ppm proti
hlavnimu krystalu (ano, nevim jak je ujety ten), coz jde snadno dohnat
kalibraci, ale usuzuju z toho, ze nizsi kapacita to trosku srovna? Ted
jen jestli 10pF nebude moc malo aby ochotne kmital. Buzeni mam na 2.
stupni od nejslabsiho.
Mozna bude lepsi osadit osvedcenych 22 a odchylku dohnat kalibraci? Nebo
tusi nekdo, jestli je nejaka zavislost vetsi kapacita = vetsi stabilita?
V tom dokumentu, jestli to chapu, jsou doporucene kapacity mnohem nizsi
a dost zalezi na typu krystalu, tahle levna cina bude stejne parametrova
loterie.