Resuscitace gramofonu

mp oklovap na gmail.com
Pátek Listopad 1 09:17:12 CET 2019

Zdravim kolegium,

Ja si tiez dovolim podali sa o nazor. NZC 431 bol pekny model a patril
medzi lepsiu cast produkcie v danej dobe.
Ak by sme ale chceli posudit kvalitativne parametre obvodov dnes, vieme, ze
za trochu penazi mozeme dosiahnut omnoho lepsieho vysledku - predovsetkym
zvukoveho. Takze ja osobne podporujem myslienku vsetko vyhadzat, snazit sa
zachovat povodny vonkajsi design a nastrkat tam kludne arduino a
elektronky.
Bola otazka, ci zvukovy rozdiel elektronky VS tranzistory bude slyset. Ja
si myslim, ze urcite. Ak sa u Aliho podari najst nejaky pekny
predzosilnovac s elektronkami, urcite by som do neho siel. Koncakov je tam
habakuk, staci mat len tak nejak cit na vyber. Tam by som sa pozrel po
niecom s FET tranzistormi.
Drzim palce pri prerabke
hawgh

mp

št 31. 10. 2019 o 22:15 Petr Zapadlo <zapik na email.cz> napísal(a):