Aky notebook? was: Kicad - tak ja teda nevim...

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Květen 28 14:57:06 CEST 2019

I pokud by Vám základní deska shořela, jde koupit druhá na ebay. Nebo druhý
NTB v C-ware kvalitě (prasklé plasty, panty) a desku přehodit.
Nicméně u starších kusů, které jsem kupoval byl počet cyklů baterie kolem
80x, prostě málo používané firemní NTB a za rozumné peníze 150-250 eur.
Naopak, měl jsem v ruce nějaké nové domácí Lenovo kolem 13 000Kč a to byl
děsný plasťák, vše se kroutilo. Ty Tčkové řady jsou výrazně mechanicky
pevnější. Samozřejmě pokud někdo má těch 30 a víc tisíc, tak nejlépe nové
Lenovo, třeba T490s. Ale my běžní zaměstnanci se holt drbem se staršími
kusy.
Karel