Aky notebook? was: Kicad - tak ja teda nevim...

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Květen 28 14:36:03 CEST 2019

Já bych se, pokud to nebude opravdu velmi levné, starším NTB vyhnul, zejména pokud se mají přenášet. Den, kdy zjistíte, že je vadná základní deska, může být nečekaně blízko.

PH

From: Karel M
Pokud chcete NTB přenášet, nebo při práci ho mít na klíně, pak doporučuji starší Lenovo T420-T430 T430s nebo T440-T450 verze "s" nebo "p".

Spíš tu T440s či T440p, tam je větší šance najít zachovalý kus. Do něj nový SSD disk, ten už se dá koupit za bakšiš. Nedávno jsem pořídil T440p přímo z Německa, cca 200eur a nepoznám známky opotřebení, pokud Němec napíše k NTB poznámku A-ware, pak nekecá. B-ware už má známky opotřebení plastů, pantů. K tomuto se dá pořídit dokovací stanice, klidně i dvě tři, dle počtu pracovišť.

Na jednom NTB mám Ubuntu Mate, na druhém výkonnějším W10 a to Ubuntu je výrazně svižnější i baterka vydrží déle. W10 pořád kdesi hrabe v disku. Takže na Kicad spíš ten Linux.

Karel