Re: Kicad - tak já teda nevim...

Dalibor Smolik doma na cassonic.eu
Neděle Květen 26 23:36:43 CEST 2019

Myslim, ze generovanie BOM z plosaku je logicke, vzhladom na workflow -
navrchnem schemu, naroutujem plosny spoj, pripravim vyrobnu
dokumentaciu. Nevidim v tom ani spetku nelogicnosti. To, preco je to
este stale BOM v editore schemy je pre mna zahadou, podla mna tam vobec
nepatri a len to evidentne uzivatelov matie.

Co sa tyka manualov - vobec si nemyslim, ze je to cinnost len pre blbcov
(zauzivane klise). Pri zlozitejsich programoch (KiCad urcite nie je
jednoduchy program) je nanajvys vhodne si precitat manual, clovek sa
potom dozvie strasne vela novych informacii, ktore bud vobec netusil,
alebo pochopil inak, ako autori programu.

Dalibor