Re: Kicad - tak já teda nevim...

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Květen 26 21:26:14 CEST 2019

NTB s externím monitorem si také nemůžu vynachválit. Ale nějak mi uteklo, jak připojíte ten druhý monitor?
Zdeněk
> Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 26.05.2019 21:20
> Předmět: Re: Kicad - tak já teda nevim...

S Kicadem opravdu nemam problem, beru ho jak je a pres obcasne kompromisy v nem udelam, co potrebuju.K tem monitorum - asi je zaklad mit hlavni monitor 4K, pak se da s nim na vetsinu prace vystacit, na vetsi praci mam pak samozrejme vedle dalsi HD a v pripade nouze ten NTB otevru a mam treti, ctvrty mam u pajeciho stolu na osazovani - na nem deska, nejkde vedle na jinem schema, kliknu na soucastku na desce a vidim...A asi jsem tady jedinej, kdo krome NTB vozi na dovolene i do HR HD monitor, vejde se hezky za sedacku, proste zvyk, no ;-)