Re: Kicad - tak já teda nevim...

Neděle Květen 26 21:19:59 CEST 2019

S Kicadem opravdu nemam problem, beru ho jak je a pres obcasne
kompromisy v nem udelam, co potrebuju.
K tem monitorum - asi je zaklad mit hlavni monitor 4K, pak se da s nim
na vetsinu prace vystacit, na vetsi praci mam pak samozrejme vedle dalsi
HD a v pripade nouze ten NTB otevru a mam treti, ctvrty mam u pajeciho
stolu na osazovani - na nem deska, nejkde vedle na jinem schema, kliknu
na soucastku na desce a vidim...
A asi jsem tady jedinej, kdo krome NTB vozi na dovolene i do HR HD
monitor, vejde se hezky za sedacku, proste zvyk, no ;-)