Re: Zapojení hrotu u TS-100

Hynek Sladký econf na centrum.cz
Sobota Květen 25 06:37:46 CEST 2019

Paralelni zapojeni mi prijde takove neprakticke a nejak mi nedava smysl...
Pokud dokaze termoclanek dodavat velky proud, mel by mit maly vnitrni
odpor. Pak v paralelnim zapojeni bude podstatnou soucasti vytapeni,
protoze topny proud pujde take termoclankem. Z tohoto pohledu mi prijde
logicke opravdu seriove zapojeni - pokud ma termoclanek vyrazne mensi
odpor nez topne teleso, tak take vyrazne mene topi pri pruchodu
pracovniho proudu...

Hynek Sladky