Zapojení hrotu u TS-100

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Květen 24 11:17:44 CEST 2019

Zdravím,
  sériové zapojení by možná bylo logičtější, ale dovedu si představit i
paralelní.
  Termočlánky jsou docela tvrdé.. V karmě máme jeden, který je zahříván
malým plamínkem a udrží přitažen elektromagnet, který má tak odhadem 10
závitů tlustého drátu... Tak soudím, že 8 Ohm by pro slušný termočlánek
nemělo představovat zkrat, ale jen relativně lehkou zátěž a že by mělo
zbýt dostatek napětí, aby to ten operák z toho vytáhnul...
  Pavel