[MECH:] Stolni mikrosoustruh

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Květen 23 09:57:57 CEST 2019

Nevím proč to tam psali, nástrojové držáky se sice dělají z pevnějších
ocelí (hlavně proto, aby se nestrhly závity a držák se moc neotlačil
od šroubů v hlavě), ale běžně se nekalí, aspoň ne tyhle typy a
velikosti (ani profi). Asi jen chtěli naznačit, že je to vyrobené z
nějakého bláta :-)

Ten plátek není "ten" na hliník (ani nevím, jestli je na těch
kovonástrojích vůbec prodávají), to je typicky třeba tenhle
https://www.hoffmann-group.com/US/en/hus/Modular-machining/Indexable-turning-GARANT/CCGT-120402/p/260156
(nezobrazí se tam cena, je to 12 EUR/kus). Do malého nože bude
potřeba menší velikost (asi 06), ale to je jen otázka hledání v
katalogu. Další dodavatelé jsou třeba www.wnt.com/cz/, iscar.cz,
tmccr.cz (někdo má limitní velikost objednávky, tak je potřeba se
optat).

Aleš Procháska