[MECH:] Stolni mikrosoustruh

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 22 15:33:57 CEST 2019

No a v tom je ten rozdil - vzhledem k tomu, ze ja nemam zazite pohyby a
kliku nikde necekam, tak je mi jedno, kde je, jen kdyz je po ruce (a po ruce
je v podstate vsude, je to cele mrnave, na pravou ruku se mi to zda dost
logicke).

Ten otocny drzak nozu je instalovatelne prislusenstvi, treba strojni posuv
konec koncu taky (ovsem ne pro zavit, neni tam synchronizace).

Kuzel to vskutku neumi, umi to trn prumeru 10 mm na koniku, u hlavy lze v
pripade potreby dokoupit treba klestinu, na to je to opravdu male, zatim asi
nemam potrebu to resit. A protoze do toho tak jako tak nemam nastroje, tak
bzch proizoval stejne ty, co pro mne budou mit smysl (popravde, zatim o
zadnych nevim, zkuste mne inspirovat, k cemu  je mi takovy M2 nebo M3 dobry,
prosim - to neni ironie, fakt to nevim).

Vyhledem k tomu, ze jsem nezasazen praxi, tak se mi to jeste porad jevi jako
sympaticke :) A kdyz to porovnam treba s tim mrnousem od Peatol, tak je
vybavou porovnatelny (zpracovani nehodnotim, nesahnul jsem si ani na jeden z
nich, podle fotek se to moc neda). A jak jsem psal - na "velke" prace muzu
mit v pripade nutnosti koho otravovat.

Jeste porad jsem se nerozhodnul, ale porad jsem dost nalomenej pro tomo
mrnouse.

Pavel Kutina