[MECH:] Stolni mikrosoustruh

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Květen 22 08:55:44 CEST 2019

Je to tak...uz je vetsina veci naprosto prebranych a nebo neskutecne drahych.

Vim to, protoze jsem nekolik let kompletoval hodinarske vybaveni -
hlavne tedy hodinarsky soustruh - pokud chce clovek znacku musi mit
fakt hodne penez a nebo tomu venovat cas a energii. Neustale sledovat
inzerci, akcni servery a bohuzel to znamena i cesty. Nekolikrat jsem
se okamzite balil a vyrazel z prace za necim co se nekde objevilo -
taky klidne 400km. Protoze jsem vedel, ze se to zase nekolik let
neobjevi. V dusledku toho mam soustruhy skor dva kompletni 5mm a jeden
v uplnem zakladu 8mm.

Takze ano MN80 neni o tom jit a koupit to naproti pres ulici...je
treba cekat a hledat...na druhou stranu pokud clovek chce neco na stul
tak cinani uz samozrejme kopiruji i Boleyky a Lorchy...ale je to
samozrejme hodinarskej soustruh...vsechno v teplejch a zadny fialovy
spony ;-) :
https://www.ebay.com/str/watchmakerprecisionlatheandtool

RV

út 21. 5. 2019 v 16:01 odesílatel Libor Sindelar