[MECH:] Stolni mikrosoustruh

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Úterý Květen 21 16:01:04 CEST 2019

Jeste je sance sledovat bazos, aukro apod. obcas se neco objevi (ja jsem takto pred par lety soustruh koupil) ale pripada mi ze nabidka je stale slabsi a tedy i ceny vyssi.
Libor

-----Original Message-----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
Sent: ‎5/‎21/‎2019 13:19
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [MECH:] Stolni mikrosoustruh

Misto na stole nezvetsim, zed ve sklepe je docela fest :)  Bohuzel tam neni
a nebude jen ten soustruh, ale i nejaky zbytek mechanicke dilny (a tu a tam
i fotokomory, jen ten uklid pred praci je nechutnej) Vyzkousel jsem si, jake
to je, kdyz tam bydli velka masina (cca 800x400 mm vyvolavaci automat) a k
preziti to je, ale nic dalsiho se tam uz moc delat neda.

Co se tyka velkych dilu - s trochou devotnosti a flaskou v ruce bych mohl
mit soustruznika s velkou masinou "na dohled", fakt jde o ty drobnosti, se
kterymi se mi nevyplati nekoho otravovat.

Pavel Kutina