[MECH:] Stolni mikrosoustruh

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 20 22:00:41 CEST 2019

Také ho mám! Kompletně rozebraný na díly, poskládaný v krabicích.
Ještě nedošlo na to ho zase zkompletovat.
Koupil jsem ho před x lety kompletně zatopený vodou za 1000kč.
 Včetně frézovacího supportu , "koníka" a dalšího příslušenství ..
rozebral, vyčistil, prolil olejem a uložil do krabic.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>